Wróć do listy

OFERTA LOGOPEDYCZNA DLA UCZNIÓW KLAS I - III

Diagnoza logopedyczna:

  1. Diagnoza wad wymowy.
  2. Diagnoza opóźnień w rozwoju mowy.
  3. Diagnoza  neurologopedyczna zaburzeń mowy typu jąkanie, giełkot, afazja, dyzartria.
  4. Diagnoza neurologopedyczna w zakresie funkcjonowania aparatu mowy (trudności w karmieniu naturalnym i sztucznym noworodków i niemowląt).
  5. Diagnoza sensomotoryczna – zintegrowanie odruchów niemowlęcych.
  6. Diagnoza surdologopedyczna zaburzeń mowy spowodowanych wadą słuchu.
  7. Diagnoza przetwarzania słuchowego.
  8. Karta Oceny Rozwoju Psychoruchowego - KORP – (0-9 r. ż.).
     

Terapie logopedyczne i wspierające rozwój mowy (uczniowie klas I-III):

  1. Terapia artykulacyjna.
  • Forma: zajęcia indywidualne 1x w tygodniu.
  • Konsultacje  indywidualne 1 x w miesiącu.
  1. Terapia jąkania/giełkotu.
  • Forma: zajęcia grupowe1x w tygodniu.
  • Konsultacje  indywidualne 1 x w miesiącu.
  1. Terapia neurologopedyczna.
  • Forma: zajęcia indywidualne 1x w tygodniu.
  1. Terapia surdologopedyczna.
  • Forma: zajęcia indywidualne 1x w tygodniu.
  1. Terapia opóźnionego rozwoju mowy.
  • Forma: zajęcia indywidualne 1x w tygodniu.
  1. Treningi słuchowe.
  • Forma: zajęcia grupowe 1x w tygodniu.
  1. Terapia sensomotoryczna.
  • Forma: zajęcia grupowe 1x w tygodniu.
  1. Muzykoterapia.
  • Forma: zajęcia grupowe 1x w tygodniu.
  1. Bajkoterapia.
  • Forma: zajęcia grupowe 1x w tygodniu.   
  1. Terapia integracji sensorycznej.
  • Forma: zajęcia indywidualne 1x w tygodniu.
  • Konsultacje  indywidualne 1 x w miesiącu.